Najczęściej zadawane pytania
Zamówienia
Jak można się skontaktować z biurem obsługi klienta?
Z biurem obsługi klienta możesz skontaktować się telefonicznie lub e-mailowo. Adres mailowy: sklep@mkk-sklep.pl, numer kontaktowy +48 502127173.
Czy mogę zmienić zamówienie lub z niego zrezygnować?
Zamówienie może ulec zmianie bądź może zostać anulowane na prośbę klienta jedynie poprzez kontakt telefoniczny z biurem obsługi klienta. Możliwość wprowadzenia zmiany w zamówieniu lub też jego anulowanie zależy również od aktualnego statusu realizacji zamówienia. Jeżeli przesyłka została przekazana do wysyłki nie mamy możliwości wprowadzenia zmian w zamówieniu ani też jego anulowania.
Dostawa
Gdzie znajdę informacje ile zapłacę za wysyłki?
Wszystkie informacje dotyczące wysokości kosztu wysyłki są dostępne na stronie informacyjnej:
Płatności
Jakie formy płatności są dostępne w sklepie?
Klienci naszego sklepu mają możliwość wyboru następujących metod płatności:
- za pobraniem
- przedpłata (Na wpłatę za zamówienie czekamy 4 dni kalendarzowe. Czas ten jest liczony od momentu złożenia zamówienia. Po upływie tego czasu zamówienie zostanie automatycznie anulowane)
- płatności online IMOJE ING (Blik, przelewy online, karty płatnicze)
- tradycyjny przelew bankowy
- płatności odroczone Imoje płacę później
Wszystkie informacje dotyczące metod płatności są dostępne tutaj
Czy mogę zapłacić za zamówienie u kuriera/ za pobraniem?
Tak. Zamówienia za pobraniem są realizowane za pośrednictwem kuriera Inpost i Poczty Polskiej. Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem do paczkomatów Inpost.