FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Zamówienia

Jak można się skontaktować z biurem obsługi klienta?

Z biurem obsługi klienta możesz skontaktować się telefonicznie lub e-mailowo. Adres mailowy: sklep@mkk-sklep.pl, numer kontaktowy +48 502127173.

Czy mogę zmienić zamówienie lub z niego zrezygnować?

Zamówienie może ulec zmianie bądź może zostać anulowane na prośbę klienta jedynie poprzez kontakt telefoniczny z biurem obsługi klienta. Możliwość wprowadzenia zmiany w zamówieniu lub też jego anulowanie zależy również od aktualnego statusu realizacji zamówienia. Jeżeli przesyłka została przekazana do wysyłki nie mamy możliwości wprowadzenia zmian w zamówieniu ani też jego anulowania.

Dostawa

Gdzie znajdę informacje ile zapłacę za wysyłki?

Wszystkie informacje dotyczące wysokości kosztu wysyłki są dostępne na stronie informacyjnej:

Koszty wysyłek

Płatności

Jakie formy płatności są dostępne w sklepie?

Klienci naszego sklepu mają możliwość wyboru następujących metod płatności:

-  za pobraniem

-       przedpłata (Na wpłatę za zamówienie czekamy 4 dni kalendarzowe. Czas ten jest liczony od momentu złożenia zamówienia. Po upływie tego czasu zamówienie zostanie automatycznie anulowane)

- płatności online IMOJE ING (Blik, przelewy online, karty płatnicze)

- tradycyjny przelew bankowy

- płatności odroczone Imoje płacę później

Wszystkie informacje dotyczące metod płatności są dostępne tutaj

Czy mogę zapłacić za zamówienie u kuriera/ za pobraniem?

Tak. Zamówienia za pobraniem są realizowane za pośrednictwem kuriera Inpost i Poczty Polskiej. Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem do paczkomatów Inpost.

Logowanie

Kategorie

Liczba produktów w koszyku:

Brak produktów w koszyku